BALEN

Igår hände den nästa-sista stora händelsen under gymnasietiden - balen. Dagen gick åt till att sova länge, fixa håret, sminka sig för att sen åka till AG. Där hade vi för-fördrink och i alla fall jag tyckte att det kändes lite overkligt. Alla så fixade och fina, för himla bra var det.

 

Röda mattan var nästa stopp. Jag och Erik fick känna oss lite som kändisar och posa hit och dit. Måste ju bara säga det också, perfekt väder.

 

Vi fotades och sen fick vi fördrink. Vi minglade runt, spanade in alla och spillde litegrann. Johanna var där med Martin och tittade på.

Sen var det dags att ta sig in på AF. Där inne åts det middag, dansades och dansades. Vid tolv gick vi över till Tegnérs och fortsatte att dansa där, fast inte vals längre direkt. När tegnérs stängde klockan tre vandrade alla bort till Katte och matsalen där efterfesten fortsatte. Det bjöds på korv och saft, så gott. Jag måste erkänna att vid fem så var det lite av en plåga, men när klockan närmade sig sex var det bara att dansa loss sista stunden och strunta i värkande fötter och ben. Efterfesten avslutades och det blev istället frukost på Grand. Där hölls misslyckade tal(försök) och det stods på borden. Kvart över sju erkände jag mig slagen och tog bussen hem efter att gjort en "walk of shame" utan dess like till centralen först. Det känns jättekonstigt att det redan är slut och det känns som att snart kommer man vakna upp en morgon och inse att gymnasiet är slut. Men balen var jätterolig och väldigt speciell!


Kommentarer
Postat av: Anonym

olala!!!

/hemlig beundrare (A)

2010-06-04 @ 18:21:00
Postat av: Linda

hahaha så dålig patricia

2010-06-06 @ 19:58:03
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0