"it's funny because he's fat"

Inna - Hot, perfekt låt för en lördagkväll! Fast den passar kanske min gårkväll bättre och denna min lördagkväll istället, men ni fattar vad jag menar. Det blev ingen sovstund igår innan jag drog, men shit happens. Det var en rolig kväll, perfekt förfest hos Josse och inte blev det sämre på Hipp! Ibland är det perfekt att gilla lite av allt, som både KB och Hipp. Inget emot er stammisar hehe, men jag får kul dubbelt upp. Snällaste Viktor hämtade mig och Lotta i Malmö så inget klydd direkt med att komma hem, det gillas starkt. Nu ska jag fortsätta att snacka med datorn för att få den att funka som jag vill, ha en fin lördagkväll!

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

salem är helt okej även om han va med i mello tycker jag

2010-03-24 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0