"jag ska prova plugga denna gången"

Rubriken - sagt av min 17åriga lillebror, inne på sitt 10onde skolår. Ja du, att prova plugga till ett prov för att få G är kanske en idé!

Allt är i stort sett fixat till balen nu. Skor, smycken, väska ja ni vet. Erik fixade ett paraflax idag också så vi säkrade att det kommer bli sol. Än så länge är väderrapporterna positiva så det är bara hålla tummarna! Räknade förresten lite på utgifterna för balen och studenten innan. Även om mina föräldrar betalt ganska mycket så är det ju sjukt vad mycket pengar jag själv lagt ut.. Blir bara till att njuta som bara den istället och ta igen det i sommar med att jobba.

Idag hade vi grillning och biologi-tävling hos Martin. Mega-mys! Det kommer kännas konstigt att skiljas från klassen, speciellt mentorsgruppen kanske, snart. Från den ljusa sidan -  snart student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0