we don't waste no precious time

Majoriteten av den här veckan har kvällarna bestått av trötthet och tidiga kvällar. Idag var jag för första gången ensam med de fyra barn jag ska passa lite då och då nu framåt. Jag tyckte det gick bra och hoppas att föräldrarna också var nöjda! Men att ha kolla på så många barn, som jag dessutom inte känner odentligt än, det är utmattande. Så ikväll hänger jag i soffan, äter godis och tittar tv. Helt okej ändå.

 

Är för övrigt en sorglig dag idag så mina tankar går till vänner och familj.


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag förstår dig! Det är ju jobbigt att hålla kolla på tre barn också - trots att man känner dem väl! ;-) Lycka till!!!

2010-11-09 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0