studiebesök på ica

hela min släkt, både textat och i skrivstil.


Har nu varit hos en tvåa i två dagar och vikat för assistenten till ett av barnen. Stor skillnad mellan 2åringar och 8åringar! Måste säga att jag trivs bättre med småttingarna. De äldre terrar en bara om huruvida jag tycker att lärarakandidaten Max är söt eller ej, är mycket taskigare mot varandra verbalt och säger att jag kan bli tillsammans med Patrik (40) för att han också är singel - och inget på ett roligt sätt, bara ettrigt.

 

Ritade av några av tjejerna idag (ett megatips om du vill bli populär, just saying). Vi, 31 kidz + 4 vuxna, cyklade till ICA idag. Där bjöds det på olika sorters frukt och lite föreläsning. Lite smått stökigt med så många barn, men ändå okej. Men... när vi skulle börja hemfärden blev barnet jag har ansvar för arg. Han sparkade på lärarens cykel, sprang in i centrum och stod där gråtandes. Jag fick ut honom, sen sprang han in igen och satsade på ett besök på vårdcentralen denna gången. Och där sprang jag efter som en tönt i min cykelhjälm (första gången med hjälm på x antal år). Till slut gav han sig och vi kunde cykla ifatt de andra, dock sa han att han skulle mörda läraren resten av dagen.. Oavsett så har det varit en bra erfarenhet!

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hahaha :)

2010-10-05 @ 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0