atcho

Orklös dag idag på jobbet. Avslutades dock fint med att ett av kidsen ville kramas när jag gick. Barns glädje, m-mm, nästintill oslagbart!

 

Ikväll for jag min kos till rektorsvägen 19 och satt med kaffe och popcorn framför The Blair Witch Project. Inte en trevlig film direkt, hjälpte inte mot skräcken jag alltid har när vi tältar mitt i skogen. Att systrarna Svensson (som sett den innan) gav varandra rädda blickar och kröp ihop titt som tätt ökade bara på spänningen. Nu ska jag vårda mitt halsont, dagisbaciller..., och hoppas på att jag slipper mardrömmar inatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhh va de en mardröm ^^

2010-10-02 @ 02:22:57
Postat av: Anonym

jag va ju me hur kan de då va en mardröm :(

2010-10-02 @ 02:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0