det här med framtiden

Så ingen kan väl ha undgått att jag tycker väldigt mycket om barn och inte kan tänka mig att aldrig ha egna. Varje gång jag träffar små bebisar blir jag helt mammasugen och jag ler typ varje gång jag ser nån som är gravid. Okej, så jag är extremt löjlig jag vet, men så är det. Jag har fått för mig att runt 27 sådär hade varit den perfekta åldern att få barn. Det är länge tills dess, men jag har mycket att hinna med. Därför är jag lite stressad att komma igång med skolan, jag menar, läkare är på 5 ½ år om man kör allt i ett sträck vilket är ganska ovanligt. Kommer jag in nästa höst kommer jag precis vara 27 år om jag klarar hela utbildningen direkt. Och då är inte AT-tjänsten inräknad eller nåt. Merde på det alltså. Å andra sidan var min mamma 32 när hon fick mig och det har inte gjort henne till en sämre mamma för att hon är äldre. Onödigt egentligen att oroa sig för det, vad säger att jag kommer ha kille och så vidare då, bättre att ta det som det kommer, 7 år kvar. men ändå he he


Kommentarer
Postat av: PP

o.m.g. tänk att du planerar barn redan nu!!?!!!!!



hehe men du är gullig :) jag vill att det blir så som planen är för att du vill det, men jobbigt att vara låst på en 100årsplanering för saker blir ändå aldrig som man tänkt sig? ööh ursäkta bull kommentar ses, haj

2011-08-31 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0