nionde augusti


Alltså ursäkta för att det alltid är samma sak här men jaaaja. Patricia har lite roligare grejer på gång som ni kan kika på! Igår hände inte alls mycket produktivt egentligen. Plockade undan en del här hemma, skrev på lite papper på jobbet (håll tummarna stenhårt för att de hinner in i tid så att jag inte behöver vänta på nästa lön tills september..) Snart ska jag träffa Christina och utbyta lite resehistorier. Som jag saknat den tjejen! Sen får vi se om det blir enmansteater ikväll eller ej, time will tell. Hoppas regnet inte förstör allt ert humör.

Kommentarer
Postat av: isabell

hej linda! :) får jag länka dig från min blogg med både ditt för och efternamn? jag tycker nämligen att det ser bäst ut så ;) men du bestämmer såklart! pussar

2011-08-11 @ 12:39:52
URL: http://issue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0