jag vet, jag vet..

..så dålig uppdatering på sista tiden. Jag har fastnat med att fixa med Indien-bloggen varje gång jag har suttit vid datorn de senaste dagarna så därför. Så snart vi är färdiga och har knåpat ihop ett första inlägg lovar jag att avslöja adressen. Vi, Patricia och jag, blev nöjda med namnet vi kom på, så jag hoppas att ni också kommer gilla det. 2 veckor idag, läskigt.!

Annars i veckan har jag hunnit med träffar av olika slag, men lika bra allihop. I fredags fyllde Henrik 20 så klockan 19 kom vi in på Hallands där vi för 45 spänn fick moussaka, kladdkaka, inträde till klubben och garderob. Inte helt fel alltså. Nej det var en bra kväll! Igår invaderades Flädie av en massa snygga tjejer och tillsammans tjuggade vi deluxe och tittade på Limitless. Helgen har alltså varit bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0