nästa-sista kvällen hemma..!

Sjuka, sjuka tanke. På söndag kväll kommer jag inte sitta här hemma och käka efterrätt med familjen utan vara på väg från Istanbul. I stort sett alla avsked är gjorda nu, bara det jobbigaste till familjen kvar.. Jag är konstigt nog ensam hemma för stunden denna fredagkväll. Mamma och Martin är och hämtar fadern min i Malmö. Själv kom jag hem för en stund sen från Lomma. Caroline hade födelsedagsmiddag och bjöd på mumsig tacopaj och senare kladdkaka, gött. De andra tjejerna skulle iväg till Lund och partaja så jag drog mig hemåt. Har blivit en riktig nykterist de senaste veckorna, men hade nog inte hunnit med utgång idag även om peppen funnits där. Mycket ska bli gjort imorgon. Nu har jag åtminstone fixat all musik som mobilen ska uppdateras med, det gillas mycket. Nej nu ska jag läsa lite Gossip Girl från ett århundrade sen och chilla sönder.

2007 var det

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0