skaune

Hallihallå igen! På kaos i båstad just nu visar de axwells spelning där, lagom passande efter ha sett honom i Stockholm i lördags. Blir lite tårögd haha, fasen vad fett det var. I fredags åkte vi tåg, packade upp på vandrarhemmet, åt godaste thai-maten någonsin, tog över musiken på en bar (tills de insåg att vi inte spelade radiomusik) och la oss ganska tidigt. Och i lördags gällde det. Lotta fyllde det stora 20, alla var shoppingsugna och söndertaggade på Axwell. Förutom att shoppingen sög så var dagen och kvällen riktigt bra. Alltså kvällen. Fet musik, Ingrosso kom och sa hej också, packat med folk och bra stämning (förutom lite bitchiga tjejer).

Igår sa jag för första gången nej till jobb. Det var jobbigt, men välbehövligt. Jag gjorde inget vettigt av dagen, men det var precis rätt. Idag har jag köpt en ryggsäck så jag har nåt att ha mina grejer i i Indien, känns skitbra. Är "ledig" imorgon också sen väntar bokat jobb. Annars har det inte hänt nåt spännande. Har kommit fram till en sak angående en pojke enligt principen: pirrar det inte i magen så är det bara att gå vidare. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0