två veckor till valborg hörrni!

Har kommit fram till att det inte är hållbart för mig att träna varenda dag. Promenaderna ska jag fortsätta med varje morgon, men nu blir det gym varannan dag ungefär. Känns mer långsiktligt och det är jag ute efter. Dagen idag var ganska kass första halvan. Gick upp himla tidigt, som varje måndag, för att ta bussen vid 7. Vi kom inte ur Flädie dock för att två bilar hade krockat precis vid utfarten. Visade sig sen att det var min granne, men som tur var verkar skadorna inte vara så allvarliga.

Hade ett så himla typiskt möte på vägen till skolan sen. Argh. Och jag fick ännu en kommentar från tutorn att jag är för tyst. Argh på det med. Som tur är vände dagen sen. Fick lunchat med Lotta och se hennes bruna nylle igen. Sov när jag kom hem och det var ljuvligt. Det var det, sjukt skönt. Och ändå ganska bra träning, kämpar på med att höja min löphastighet. Nu tänkte jag sova och hoppas på att skönhetssömnen trollar bort den där satans röda pricken i pannan.

PS. jag sov faktiskt inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0