dag två som lundastudent

Började inte förrän 12 idag så hann både med att träna och plugga lite innan. Kändes skönt att vara effektiv och att ha saker att göra. Föreläsningen var mest en massa olika personer som informerade om en massa olika saker, men skadade väl inte att vara där. Tog sen en liten promenad från sjukhusområdet där vi cirkus håller till in till stan. Bestämde mig tillslut för att satsa på att klä ut mig till japan eller nåt sånt (ska vara bytis). Hittade dock ingen morgonrock som kunde agera kimono så fick bli en kjol. Har nu spenderat hela eftermiddagen/kvällen med att växelvis plugga och sy så nu har jag nåt plagg att ha på mig iaf. Kanske blir en bild imorgon när jag är sminkad och så. Nu ska jag nog lägga mig, läsa lite "Sputnik älskling", läsa igenom mina anteckningar och sluta oroa mig för att jag inte ska prata imorgon. Och sorry för så uppstyltat och tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0