helg och backa

sjusovarna. dock la jag mig ett bra tag innan dem så inte så konstigt. det här med att sova i tält är inte min grej alltså. kallt, massa konstiga ljud, obekvämt.

det var en mysig kväll igår. jag kom fram precis i tid till värt. ett gäng från lappland, mysiga med sina dialekter och kepsar. tycker det är så kul att se hur banden är på scen - hur de uppmuntrar varandra, samspelar, rörelser, speciellt fötter som levde sitt eget liv fastnade jag för hos värt. tyvärr var jag helt slut från jobbet så var inte världens roligaste sällskap och la mig innan alla andra. men det var roligt att vara med en stund iaf.

till skillnad från igår då det regnade mest hela tiden vaknade vi upp till sol idag. medan de andra sov låg jag i solen och åt frukost, läste lite och fixade lite. trivdes helt enkelt. stämningen på backa är väldigt speciell, på ett positivt sätt. åk dit nån gång.


körde direkt till en lägenhetsvisning idag. den hade stor potential, men jag håller tummarna på att den vi ska se imorgon känns rätt. fan vad jag vill hitta en lägenhet, vill flytta nu nu nu. så håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0