självkontroll

Min nya favorit-chill-frisyr. Ser ut som att jag sovit i den och ska städa, men I laaaajk.

Jag har precis köpt flygbiljetter till Visby wohooo. 19-22 juli kommer jag förhoppningvis sola, träna, äta sjukt god mat och bara hänga med bästisen, och kanske lite gabbe också. Imorgon är jag ledig. Ska sova till längre än 6, komma på nåt extra gott till frukost, träna UTAN att ha jobbat innan och ha dejt med Emma och Maria. Looovely. Har dessutom bestämt mig för att ta tag i mina mat-fuck-ups. Måtta ska jag öva på. Dessutom - vad fan är det för lönt med att träna varje dag när jag ändå bara äter tillbaka allt jag svettats bort?! Neej nu är det dags att försöka på riktigt även med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0