cellbiologi

I onsdags började vi med den nya kursen, cellbiologi. Sitter ju nu och försöker ta mig igenom en ordlista med nyckelord. Alltså fyfan. Bara kemi ju. Kemi var verkligen bland de ämnen jag tyckte sämst om på gymnasiet just för att jag är så dålig på det. Förstår liksom inte, kan inte få ihop allting. Kommer bli en jobbig kurs för jag måste verkligen vara på topp hela tiden och hänga med, annars kommer jag inte klara det. Kanske ska vara glad över att examinationen bara består av en 3 poängs skriftlig tenta och resten är en muntlig presentation och diskussion av en vetenskaplig artikel. Som sagt, kass kurs. Nej nu ska jag fortsätta med att trycka i mig läkerol och försöka förstå ordlistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0