off to a bad start

Jag hoppas att hela veckan inte kommer vara som vissa delar av dagen än så länge.. Först kom inte bussen, så slutade med att jag fick gå hem igen och hämta bilen. Efter att ha lämnat av grannen som också skulle med bussen var jag tvungen att tanka eftersom bensinlampan varit tänd sen jag körde hem i lördags. Framme vid skolan hade jag inga mynt till parkeringen och mitt kort funkade inte. Själva PBLen var lugn och jag hade inte fått böter. Inne i stan gick det inte heller att betala med mitt kort, slängde i en tia så länge som jag fixat i skolan. På väg till gymmet kopplar jag och kollar kontot och javisst låg jag på minus efter tankningen. Mitt i träningspasset fick jag gå och fylla på parkeringen, men efter det var det lugnt. Inga stora grejer, men många bäckar små.. Styrkan flöt dock på riktigt bra och tekniken som failade förra veckan fungerade nu, himla skönt. Nu är det bara plugg som återstår denna dagen, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0