shape up

Söndagkväll och så var denna helgen över. Usch bara jag tänker på hur tiden tickar får jag tentaångest. Eller mer ångest över att jag inte gör något. Det kan väl inte vara så svårt att ta tag i det?! Tydligen jo. Helgen har varit väldigt lugn. Hade bestämt mig för att inte dricka, blev nog med det förra helgen och valborg. Bra beslut. I fredags var jag hemma hos Diane och hängde med henne och Therese. Väldigt skönt och kul att träffa dem. Lördagen bjöd på lite styrketräning, New Girl-tittande och en lugn kväll. Varken jag eller Lotta hade nåt att göra så istället för att sitta hemma och deppa satt vi på Viggos och drack Pepsi Max. I like ändå.

Lotta och jag skulle springa ordentligt imorse, men vi fick båda känna av hur fort man tappar konditionen. Pissejobbigt var det.. Får jobba på det. Just nu känns det inte som att jag kommer nå mitt mål till torsdag. Har börjat räkna lite kalorier för att se till att jag varken äter för mycket eller för lite, bra så att dagens träning avgör hur mycket jag kan stoppa i mig. Har dock lite tillitsproblem - drygt om det inte stämmer och jag börjar få i mig alldeles för mycket. Efter ett tag märker jag nog i vilket fall.

Tre lägenhetsvisningar hann jag och mami med idag, en av dem hade min dröminredning så den ska jag tänka på i framtiden. Den var dock bara en 1,5 rums-lägenhet så inget för mig. En av dem var lovande, riktigt fin faktiskt. Och på södra esplanaden, inte många som tackar nej till det läget. Just därför är nog chanserna att vinna den inte så stora, men men, prova måste man. Har för övrigt fått bekräftat att jag har jobb inom hemtjänsten i sommar wihoo. Nu ska jag mysa i soffan.


Dusch med uppsatt hår -> babylockar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0