Sunshine Cleaners

Totten och jag var på bio igår och såg Sunshine Cleaners, inte så känd tydligen, men mycket bra! Alltså, lund kan vara för himla roligt/konstigt! Det började med en extremt stirrande och läskig kille inne på forex. Det känns lite lagom läskigt att titta sig runtomkring för att upptäcka att en okänd kille står och råstirrar på dig - 1m bort... Nästa händelse var mer rolig för Lotta! När vi gick till bussen gick vi förbi en kille som kommenterade Lottisen; "Ey, you model, ey?!" Inte för att jag klandrar honom, snygg som hon är!

När jag åkte hem från Joppe-mannen senare på natten träffade jag på lite kändisar. Vid centrum gick ingen mindre än glasögon-killen på! Han lyckades nästan med att ramla på sin väg bak - i en stillastående buss... Efter en hållplats stannade chauffören bussen och höll ett litet tal, känt vid det här laget!

- Bara så att ni vet så sitter ni på bussen mot Lund, inte Lomma. Så att ni inte åker fel. Sen om någon av er mår dåligt - säg bara till så stannar vi så får ni ta lite luft. Okej?

Det var bara jag och två ettor på bussen - jag tror de kände sig lite anklagade för de svarade bara: Jaja, men det är ingen fara. Verkligen, vi mår bra!

Nu ska jag så småningom ta mig till nova och besöka de två working-girlsen. Trevligt värre, ha en trevlig lördag people!


Puss & Peace ;)



Kommentarer
Postat av: TessaN

hahaha så sjukt att det var samma kille!! (för det är det antagligen) han vill dock bara att alla ska må bra så det är ju en fin grej.. ses ikväll?!

2009-04-18 @ 11:28:44
URL: http://FeelGoodInc.Devote.se
Postat av: patricia

haha söt busschafför!



bara en working-girl just idag, men ditt besök va arbetsdagens höjdpunkt:) det säger en del om hur dött de va hah...

2009-04-18 @ 18:42:48
URL: http://pattepotatismos.blogg.se/
Postat av: isabell

haha vad kul synd att man missar sådana roliga busstunder egenligen

2009-04-19 @ 17:24:15
URL: http://isabellkaramell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0