dan före dopparedan

Jag börjar känna mig helt spattig nu, hade jag varit 6 år yngre eller så hade jag sagt att det var julaftons-nerver (samma som inför födelsedagar ni vet). Men nu är jag ju inte 12 år. Vad ska vi då skylla på, musik kanske? Ja, så får det bli, skyller på att musik får mig helt speedad. Ångrar riktigt mycket just nu att jag inte såg Regina Spektors spelning för en vecka sen eller så.

Je voudrais plus d'astuces sur de bonnes chansons françaises, sauf Carla Brunis.


Jag har hängt äckligt mycket på facebook idag. Man börjar titta på nåns bilder, klickar sig vidare på nån person, hamnar i ett nytt album och så vidare och så vidare... Ha, ganska så otroligt egentligen hur mycket mitt humör ändrats sen jag började skriva inlägget. Sidetracks. Moving on i alla fall, ska tvinga mig bort från datorn och till mitt rum som bara väntar så snällt på att bli städat.

Och en hälsning, de som borde känna sig träffade vet vem ni är, "tjorvoffret" hrmpff - inte ett helt okej smeknamn måste jag säga...

Kommentarer
Postat av: TessaN

heheheheheh

2009-12-23 @ 21:20:55
URL: http://samlingavtankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0