skrev uppfattning

Förlåt J, men det är för himla roligt. Skrev uppfattning. Ja, det kan man ju också ha, vanligtvis brukar man ju annars ha skev uppfattning. Tydligen så skulle jag ju ha det! Jag bara vältrar mig i pinsamheter nu för tiden och det är fan inte okej. Kan ju säga att jag inte har koll på kungen, eller skillnaden mellan IRA och FRA... Ryktet sprids tydligen också, damn! Idag ska jag inte plugga ett dugg och jag ska inte ha ångest över det heller. Kan det bli bättre ey? Det får väl bli att titta på julkalendern sen, har ingen aning vad den handlar om så blir väl intressant, kanske.



Tänkte att när jag ändå varit pinsam hela dagen, varför inte fortsätta?! Och chokladkalender is the shit, kom inte och säg nåt annat!


Kommentarer
Postat av: P

hahahahahahahahhah!

2009-12-01 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0