Telefonförsäljare

- Hej det är Linda
- Hej, mitt namn är Alexander och jag ringer från Kalle Anka. Är det en förälder jag talar med?
- Nej
- Kan jag få prata med en förälder?
- Nej
- Har jag kommit fel?
- Haha, nä, det finns en förälder i huset, men inte just nu!
- Okej, då får jag väl återkomma då!
- Aah, gör så, hejdå!


åh vad töntig jag känner mig som tyckte att hela samtalet var roligt! Men vad ska man göra när man sorterat papper hela dagen och ens vänner antingen festar i spanien eller tältar (eller nåt annat sommarlovs-aktigt)!



Kommentarer
Postat av: TessaN

ligger sängliggandes för nionde gången iår och varit och fyllt 5 provrör med blod? sommarlovs-aktigt my ass! :(

2009-06-18 @ 17:08:12
URL: http://FeelGoodInc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0