Final Countdown

Om mindre än 6 timmar är jag 18! Yikes, livet springer iväg från mig, det är så mycket jag velat göra, men inte hunnit och nu kommer domedagen... Haha, skojjar, nä det ska väl bli roligt, känns inte som att det är något jättespeciellt. Vi får väl hoppas på att det beror på mitt humör som slog till vid lunch, negativiteten bara fyller mig just nu. Att det just slog till vid lunch beror på att maten är så jäkla kass, när vi nu ens får den mat det är meningen att vi ska få. Jag vet inte vad ni tycker, men det är inte direkt min dröm att lunchen bara består av knäckebröd eller wienerkorv för andra dagen i rad för att maten tagit slut, än en gång... Irriterad? Neeejdå, inte alls!

Här kommer en liten lista på allt världsomväldande med att fylla 18, jag kommer kunna;
  • Ta körkort 
    (jag kan inte köra bil ändå så)
  • Köpa cigaretter/snus 
    (no good/skabbigt som fan)
  • Spela 
    (som jag sa till den trevliga försäljaren som önskade mig en fantastisk 18årsdag - jag spelar aldrig, inte min grej)
  • Köpa alkohol ute & komma in på fler ställen
    (kanske det mest positiva, förutom körkort!, men pengar, pengar, pengar)
  • Betala på internet med kort 
    (pengar sa du?)
Nu när jag hamrat ur min frustation på tangentbordet kan jag kanske chilla lite. Jag hoppas att ni har det positivt och bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha sjukt skön lista!

2009-03-03 @ 18:08:29
URL: http://mthulin.blogspot.com
Postat av: TessaN

typ punkt två, ställer mig frågade till detta eftersom en fågel har viskat i mitt öra litegrann om lördag!

2009-03-04 @ 11:51:32
URL: http://feelgoodinc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0