Lan...

...hade min lillebror här hemma förra helgen, i köket av all ställen. När jag sen kom upp på morgonen hittade jag dethär;

ursäkta den dåliga kvalitén, men jag vågade inte använda blixt.. en fjärde pöjk låg till höger i en fåtölj ^^




Nu bär det strax av till Lomma och tjejmiddag! Btw så försvann markören för var någonstans man skriver nu O.o lite smått förvirrande... nu kom den tillbaka, äh, tekniskt skit! I övrigt har jag lyckats undvika plugg en hel lördag till, oh yes! Njut av er lördag, gör inget jag inte skulle göra! ; )


Kommentarer
Postat av: » ROLIGHETERNA

Ska vi prenumerera på varandra på Bloggkoll?:)





Är du sugen på ett gott skratt? Besök nya Roligheternas Blogg!



DU BELÖNAS med en länk på bloggen om du skickar in en rolig bild/historia/filmklipp



Ett gott skratt förlänger livet!

2009-03-22 @ 14:11:19
URL: http://roligheternas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0