Slutspurt

Denna veckan har gått så satans fort, det är ju redan söndag! Veckan har väl varit särskilt händelserik de sista par dagarna. Det började med en kort dag i fredags och sen väntan i biblan med Malin och Lotta. Och förlåt förlåt till den stackars lilla ettan som fick stå ut med att vi började skratta när han gick förbi och inte kunde sluta. Fast han fick ju iofs sin lilla hämnd genom att gå förbi ett tiotal gånger och skratta åt oss med. Sen har vi Diane den skräckspridande tjejen - hon svimmade när vi var och solade solarium. Inte så farligt för mig som bara hörde dunsen, men Malin och Amanda hamnade i en ganska fet panik-situation. Så fredag-eftermiddag spenderades med att sitta utanför toaletterna på nova och försöka få upp blodsockernivån på oss allihop. 

Till något roligare så fixade jag och Lotta en massa pardey-musik igår! Så nu pumpas det, nu är det bara det lilla problemet av att få ihop högtalarna med datorn... Gårkvällen spenderades i en bastu/ute/i havet/hos amanda - perfekt! Jag kände mig lite smått oroad när jag kvart i tre får ett sms av Johan: "Shit jag vaknade precis och vet intevar jäge e fan va varligt". Lagom nyktert! Den lille drunkien hade tappat bort sig i Borgeby på vägen hem...!

Ikväll blir det släktkalas för mig och broren min, eller ja, på grund av uppbokning och högstadie-fasoner bröderna mellan så blir det bara fyra gäster. Sånt händer, i guess, haha. 

Idag sänder jag ett megaGRATTIS till Marcus som nu är 18, at last! och till Jessica och Henrik på er typ 1årsdag ;) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Pettersson? ^^. Kanske inte jättebra nu när det fortfarande är så kallt:P

2009-03-01 @ 17:31:34
Postat av: Linda

the one and only ;) inte jätte nä!

2009-03-01 @ 20:28:14
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: TessaN

härligt att någon festade till i helgen iallafall! hehehh..

2009-03-02 @ 12:56:02
URL: http://FeelGoodInc.Devote.se
Postat av: Jessica

hihi tack :)

2009-03-02 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0