jag smällde precis till mig själv i ögat

Smidigheten är enorm! Dagen började med lite trevligt cuttande i kycklingvingar, det vill säga tills Russol slant (elleeer?) med skalpellen och skar igenom mina handskar. Lite blod, lite torkande för att undvika salmonella, ett plåster och nu sitter jag här med min krigsskada. Ett 3mm långt rött, tunt streck. Spenderade håla med att fika (hiv jobbade inte, besvikelsen var stor). Matte. Öppnade vi ens boken? Just det ja, filmade mattanten till vårt svenskaarbete också, gick finemang. Trots att folk stannade och skrattade åt oss.


tha plåster, hoppas ni gillar pimpningen av det!


Kommentarer
Postat av: P

det ser ut som en spindel:(

2010-02-20 @ 12:23:00
Postat av: Linda

haha. ja, eller en fluga. men bättre än vad det såg ut som först!

2010-02-20 @ 13:58:23
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0