tält, bett & åska

I söndags tog vi all vår packning, som var enorm, och tog bilen för en lite campingtur! En bit utan för Höör, efter att ha kört runt en hel sjö, bestämde vi oss för ett ställe. Vi hade vår egna lilla strand ute på en udde som var perfekt folktomt. Precis när vi skulle äta middag kom åskvädret till oss så vi sprang till bilen. Där satt vi i runt en timme och lökade, åt mat och lyssnade på matchen medan blixtrar slog ner nära oss.

06:49 såg det ut såhär från stranden. Hur mysigt som helst! En bra liten tripp var det med nattbad, trollslände-fighter och en massa snack. En enda nackdel dock. Har 16 bett på min högerarm och den är ändå inte värst. Jag tror att jag kommer börja gråta snart av hur mycket det kliar på mina fötter. Jag är allvarlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0