det gamla vanliga

Själva jobbet blev inte så mycket mer händelserikt, men nu är det bara en halv dag kvar! Idag hade jag iaf nåt att se fram emot - fika med Klevia. Ett finfint sätt att spendera sin eftermiddag/kväll på: drickandes kaffe i solen. Det blev såklart skvallrande hit och dit och mycket snack om framtiden, ångest där ja.. Det hände två intressanta saker (intressantare än mycket i mitt liv vill säga så hoppas inte på för mycket) när jag väntade på bussen idag. En farfar och hans barnbarn sprang hoppandes och skrattandes mot varandra och kramades. Varm i hjärtat blir man haha! En stund senare kom jag på mig själv med att nynna. Högt. Medan jag satt ensam på en bänk på centralen med massa folk runtomkring. Intressant, men inte på ett positivt sätt - dags att göra ett besök på psykhuset? Anyhow så ska jag ta reda på hur det går för tjejen vars ex-bästis ska gifta sig med hennes ex-kille nu (den gamla vanliga historian ni vet), ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0