"I don't eat them because they are alive when you kill them"

Jag har fastnat lite för Jersey Shore, en ny serie på MTV. Handlar om gamla och unga 20-nåntingar som bor tillsammans i en månad under sommaren. Rekommenderas inte om ni kan tänkas slå sönder datorn om ni utsätts för för mycket ytligheter och korkade människor. Läs bara rubriken, räcker.

Jobb halva dagen. Det vill säga läsa bok, smsa och svara på ett par få samtal. Konstigt att jag är trött ändå. Ikväll tar vi oss till Tove. Festa, på en måndag? Japp japp. Eller de andra då, jag ska dricka vatten och åka hem tidigt, men det är okej. Ska bli roligt att träffa folk. Nu ska jag sova lite, gammal som man är klarar jag inte alltför mycket. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0