sista april

Valborg är alltid i en klass för sig själv. Det blir ofta misslyckat, men det är liksom en del av själva firandet. Igår var vi i stadsparken redan vid tio. Synd bara att det regnade så att man blev blöt in på huden, därför flydde vi snabbt tillbaka till katte. Solen kom till och med fram lite vid halv tolv så då letade vi upp en plats för filtarna och påbörjade valborg på riktigt. Efter lite paus med mattegenomgång så fortsatte vi. Det blev pinsamma/jobbiga möten, dansande framför vita scenen, letande efter en person bland 1000 andra (nästintill omöjligt att hitta nån alltså) och öl överallt eftersom att folk kastade/hällde.

Hemma fick jag i mig årets första grillmat, nomnomnom på det. Tillbaka i Lund gick vi till en grillfest. Mysigt var det tycker jag! Ett snabbt stopp inom Aron sen spreds vi alla mot olika äventyr och jag och Thres tog bussen hem. Det var valborg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0