längs med diket dansar vi till månskenssonat

 

Fyyyfasen vad bra Den Svenska Björnstammen var. Jag stod där ensam i en timme och hoppade, dansade och sjöng. Åh så fett. 7 grabbar och nån tjej hoppade runt på scenen hela spelningen med grenar, flaggor, ballonger och en låt även med Maskinen. Sången var väl lite halvfailad, men struntsamma.

När vi kom till Malmö igår tog vid oss till ett fullpackat öltält och hällde i oss vin och cider innan vi gav oss ut på stortorget. Maskinen alltså. Trots att killen bakom oss sprutade öl över oss flera gånger, trots att fjortisarna tagit över och att det var extrem slagge framför oss ett par gånger så var det så himla bra. Det vet vad de gör de där pågarna alltså. Efter Maskinen var det allmänt kaos i och med att det inte gick att ringa eller smsa. Vi fick druckit lite mer vin, drog mot björnstammen, men delade upp oss och det slutade med att jag ensam drog till posthusplatsen. Förutom att jag träffade Magnus för första gången på över ett år så träffade jag ingen kändis. Därav ensamheten. Men det var en brabra fredag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0