jobbig natt

~02.30 vaknar, tittar på klockan, går upp och börjar leta efter kläder att ha på mig idag. tycker att det känns lite  tidigt, tittar på klockan igen. fortsätter välja kläder. tittar på klockan igen, räknar efter hur lång tid det är tills jag börjar jobba. förbannar mig själv och lägger mig igen.

~03.45 vaknar, tittar på klockan. tycker att det är lite konstigt att det redan är dags att gå upp. räknar efter igen. inser. försöker somna om.

05.51 vaknar med ett ryck och tror att jag har försovit mig. försöker njuta av att det är drygt 10 min tills jag ska upp.

05.54 tittar på klockan igen, övertygad om att jag försovit mig. börjar bli trött på mig själv.

06.00 går upp.

kära kropp/hjärna, vad är du stressad över nu?


utvilad tjej. naaat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0