att satsa eller inte, tänk om?

Jag sitter här och skjuter upp att börja på min lab.rapport. Hade varit mycket bättre att bara göra den, men ack nej. Varför göra det lätt för sig. Jag tog med mig Andreas idag och tittade på den lägenhet jag och päronen tittade på i torsdags. Jag gillar den verkligen och badrummet var inte så illa som jag tänkt mig nu sen vi såg det första gången. Dock så är det svårt att ta det där avgörande beslutet, fett svårt. Tänk så kommer det en jättefin och jag missar den? Eller tänk så är detta rätt lägenhet, men jag missar den i väntan på nån bättre som inte kommer? Något råd? Sen är vädret kass och jag vill inte springa intervaller och blöh. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0