för att vara lite osvensk..

..så ska jag säga att jag är sjukt stolt över mig själv idag. Därför ska jag skryta lite. Jag gick upp efter lagom mycket sömn, drack en kopp kaffe och tog sedan min powerwalk. Fem kilometer varav det regnade hälften av det. Just det var väl inte så kul, men extra skönt att komma in och äta frukost sen. Pluggade lite drygt en timme på förmiddagen också. Sen var päronen och jag på mina två första lägenhetsvisningar någonsin. Även fast ingen av dem var riktigt rätt var det ball att titta, nu är det på gång på riktigt. Fick träffat My mellan visningarna och skvallrat av mig ordentligt. På eftermiddagen fick jag sms från Oskar med lite peppande ord om träningen. Så efter lite mer plugg och middag stack jag till Lomma för att svettas lite. Irriterande nog var löpbanden upptagna de 20 minuterna jag stod ut på crosstrainer så fick blanda lite och köra styrketräning mitt i. Körde en ny armövning som kändes ordentligt, gött var det. Tillslut var där ett band ledigt så då kunde jag springa 20 minuter. Fan vad det var jobbigt. Flåsade och svettades rejält, bredvid en snygg kille såklart, för att jag bestämde mig för att springa snabbare. Sjukt drygt, men himla nöjd när jag var klar. Och bäst av allt, inga sötsaker eller småätande på hela dagen. Förstår om detta inte var så kul att läsa, men säg till om du vill ha lite träningspepp så ska jag försöka smitta av mig. Och om du har lite pepp att ge, kör på.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Fan vad duktig du är Linda :D!! Kör på! Jag har precis varit och tränat och fan vad skönt det var hihi. Nu kör vi ;)!

2012-04-10 @ 11:08:08
URL: http://emilieskriver.blogg.se/
Postat av: P

sitter här och äter choklad mmmmmmmmmmmmmm så jävla gott mohahah (förlåt, skrev säkert så av avundsjuka:P sjukt bra jobbat ju!!:D gött)

2012-04-10 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0