binge

Ibland har jag seriösa problem med skräp. I form av mat alltså. Helgen har varit så tydligt på det. Äter bra på jobbet, inget småätande. Tränar, kommer hem och äter middag direkt. Och sen då? Sen går jag i skafferiet resten av kvällen och bara kränger allt jag kommer över. Förstår inte hur jag kan tillåta mig själv det, var är självkontrollen människa?! Nu har jag Bestämt mig för att denna veckan ska bli ordentlig. Igår gick bra. Suget var där hela tiden efter middagen, men jag höll mig. Idag har jag redan varit i skafferiet, öppnat musli-paketet (precis efter jag ätit frukost), men hejdade mig i sista stund. Argh. Avvänjning deluxe. Nu ska jag åka till gymmet och springa av mig lite arghet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0