b-daaay

Så kom tillslut dagen då jag varit vid liv ytterliggare ett år. Känner mig inte ett dugg annorlunda, men känns ändå gammalt att vara 21. My god alltså, blir bara värre och värre, dendär åldern. Trots min nu ganska imponerande ålder hade jag lite födelsedagsnerver och lite sömnproblem. Så det var skönt när jag hörde att familjen började tissla och tassla utanför dörren, inte bara för att jag höll på att kissa på mig och ville ur sängen. Lite skönsång följdes av presentöppning och i dem gömde sig detta:
Som komplement till drinkglasen jag fick förra året fick jag shotglas av Andreas i år! Ganska träffande ändå va?!
Martin hade sytt, duktigt värre. Perfekt timing till tentan på tisdag hehe
Ändå bra smak hos pappa tycker jag. Nu är det bara att ta tag i träningen igen
Sist, men inte minst, fick jag datorn jag sitter vid nu. Strålande present alltså
Det var det hela. Inte så illa alls tycker jag. Själva dagen har inte varit så speciell. Fick dricka ur födelsedagskoppen till frukost, middagen var så, så god och efterrätten blir nog riktigt god den med (cheesecake mums!). I övrigt har dagen spenderats pluggande. Har tagit paus nu tills morgondagen så ska njuta av att kunna slagga i soffan - ångestfritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0