helgen i snabba drag

I fredags var jag ute med Lotta och My på Hallands. Vi förfestade med Lottas granne och hans kompis vilket var kul. Det var längesen jag var på Hallands och det var som vanligt ball. En väldigt najs fredag alltså.

 

Igår hade jag födelsedagsmiddag här hemma vilket var jättetrevligt. Fick det här fina trädet av Therese och Diane. Ska fylla det med fler smycken dirr.
Patricia gav mig detta spexiga linne, kommer lätt få hänga med till stranden i sommar.
Med tanke på hur mycket mat jag tryckte i mig igår är det läge för lite träning idag. Ska passa på att promenera lite i solen med lottisen innan vi kör lite styrka. Sen blir det fika med Emma och Sandra wiie. Nu ska jag käka lite vaniljyoghurt med färska hallon mums!

Kommentarer
Postat av: Therese

du är så duktig och träna och grejer att jag får ångest... fyyy

2012-03-12 @ 22:31:47
URL: http://samlingavtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0