120508

Hej hopp så var det tisdag. Tänkte mysa runt i bästa skjortan större delen av dagen, tills det är dags för träning i alla fall. Nästan direkt efter jag skrivit förra inlägget smsade mäklaren och berättade att den fina lägenheten sålts till ett första, väldigt högt bud. Så nu är det bara att titta efter en annan, igen. Det är konstigt hur små saker kan göra en så glad. Blev löjligt glad igår när jag fick godkänt på min labbrapport. Dessutom härligt att slippa lägga ner tid på komplettering och kunna fokusera på tentaplugg. För nu är det inte långt kvar, två veckor och två dagar iih. Jag har åtminstone kommit igång nu. I eftermiddag väntar det där rump-/ryggpasset som gav så mycket träningsvärk, känner mig både pepp och lite rädd haha. Nu ska jag fortsätta med mitt antecknande..



Kommentarer
Postat av: emmi

Dör så snygg du är!!

2012-05-08 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0