framsteg och utveckling

Vädret denna veckan är ju för himla bra. Termometern visar på nästan 24 grader just nu. Igår körde jag och Lotta järnet på styrkeavdelningen och ja, det märks. Känns som att jag stelopererat ryggen och att gå i trappor är plågsamt. Fast det är väl så det ska vara, då har kroppen fått jobba ordentligt. Idag är det 4 veckor sedan jag började med att väga och mäta mig igen. Jag kan inte vara annat än nöjd. Har gått ner 3kg och blivit 4,5cm mindre. Det är inte så långt kvar till mitt delmål och ska fan satsa på att nå dit den kommande veckan. Fan vad det hade varit gött. Nu ska jag ta tag i lite skolarbete innan föreläsningen i eftermiddag. Ha en bra torsdag!

Taggad tjej!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Snygg tjej! kämpa på :D

2012-05-03 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0