grattis tessan!!

Vilken dag hörrni!! Började med att jag hälsade på mina kära solen-barn. Det var lite konstigt att vara tillbaka efter några månader, för både dem och mig, men det var roligt. Lite kramar fick jag allt. Lagom till att vi skulle gå ut såg jag att Anna ringt och smsat, jag klarade tentan!!! Hon med för den delen, halle-fucking-luja! Sen promenerade jag hem, käkade lunch, innan Anna plockade upp mig och så drog vi till stranden. Där träffade vi ett helt gäng från klassen och jag tog årets första dopp. Blåsigt och kallt haha, men inte helt fel ändå. Jag åkte hem, bytte om till träningskläder och hämtade Lotta som äntligen kommit hem från Ryssland. Bara fyra dagar var hon borta, men vi hade mycket att prata om och jag hade massa träning att ta igen. Ett awesome träningspass senare dog jag litegrann, men det var så jävla skönt. Bra dag, himla bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0