körde en therese

Och är därför klar jääääääättetidigt. Massor med tid ska gå tills jag ska påbörja min roadtrip denna kväll. Det går verkligen inte för sig att klämma in lite plugg nu heller. Åhnej, så duktiga ska vi inte vara. Har faktiskt (fuck vad jag hatar det ordet, iaf..) fått gjort en del idag så kan nästan vara nöjd. Åh!!! Efter att mamma, pappa, farbror och faster kom hem från deras segway-tur i malmö idag hade de med sig morotskaka. Jag ä l s k a r morotskaka. Men det är ju middagen ikväll. Smakade en liten spets. Det var gott, men inte så himla gott att jag inte klarade av att stå emot resten hehe. Meeen, extra sugen nu, ska stilla begäret sen wiho. Så medan jag drömmer om maten som komma skall kan ni få drömma om denna bilden (eeeh eller inte.. sjukt fin min, naat. aja, ni kan få se den iaf. puss!)



uttråkad haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0