tic tac: freshness in 2 calories

Jisses vad trött jag var igårkväll, lyckades halvsovande lyssna på Loreen sen la jag mig och somnade bums. Väldigt skönt dock, fast lite synd att jag inte såg segern - succé uppenbarligen. Idag firar vi mycket. Att mammor är så bra, att Martin blir tonåring (sjukt..) och att Anna inte längre är det. Grattis till alla hehe. Jag har börjat titta på en ny serie, Misfits. Kan vara den konstigaste serien någonsin, vet inte riktigt varför jag fortsätter titta, men nånting gör att jag är fast. Har ett avsnitt kvar på säsong 1, får se om det blir mer sen. Idag händer inget särskilt, funderar på om jag ska ta mig till en Cubus-affär, har spanat på en bikini där, maybe-baby.

Jag är en fattig student utan en enda cent. Att fiska är min enda lösning, jag hoppas jag får en gösing. Haha, såhär såg jag ut till det rimmet..

Therese ville inte ha presenter, men nåt litet fick jag ha med mig. Har varit sugen länge på att göra macarones så i fredags passade jag på. Inte de snyggaste jag sett men helt okej blev de.

Sista raden gjorde det till en himla fin bild ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0